Truff tarifini portakalağacından sonra zevkle takip ettiğim sitelerden biri olan www.yemekzevki.net sitesinden aldım.Tarifin orjinal haline bu siteden bakabilirsiniz.Ben yaparken bazı değişiklikler yaptım herzamanki gibi :)
Malzemeler:250 gr. kek (evde kalan kekleriniz varsa onlarıda kullanabilirsiniz)
1 paket sıvı krema
100 gr. sütlü çikolata
süslemek için hindistan cevizi
Yapılışı: Krema bir tencereye koyulup kaynatılır kaynayınca ocağın altı kapatılır içerisine çikolata parçalar halinde koyulup karıştırılarak erimesi sağlanır, daha sonra içerisine kek ufalanarak eklenir karıştırılır.Dolapta 2 saat kadar soğuduktan sonra yuvarlanarak hindistan cevizine bulanır. Servis yapılana kadar tekrar buzdolabına kaldırılır.
Bu arada ben yaparken içerisine portakal kabuğu da rendelemiştim.Bir daha ki yapışımda içerisine ceviz parçaları koymayı Ve dışınıda orjinalinde olduğu gibi çikolatayla kaplamayı düşünüyorum.
Afiyet Olsun :) 



0 yorum: