İstanbul malum kar kış...Gerçi biz her ne kadar çok fazla kar göremesekte soğuğunu aynen yaşıyoruz :) Yazın pek aramadığımız çorba ise kışın bu soğuk havalarda içimizi ısıtıyor.Yakında sadece "çorbalar" diye bir kategori açsam olacak,farklı çorba tariflerini denemeyi seviyorum.Bunlardan bir tanesi de brokoli çorbası.Yapılış olarak önceki tariflerimde yazdığım karnabahar çorbasıyla aynı.Ben bu sefer bir gün önce salatasını yediğimiz brokolinin kalanlarını değerlendirip çorbaya çevirdim.Yine bir tencerede un ve yağı kavurdum rengi pembeleşince suyunu ekledim kaynayınca brokoliyi içine ekleyip blendırdan geçirdim,çorba kıvamına gelene kadar da süt ekledim.Birde içine bir diş sarımsağı ezip ekledim.Ben üzerine herhangi bir şey yapmadım ama siz isterseniz tereyağı+nane+pul biberli sos yapabilirsiniz.Afiyet Olsun...

0 yorum: