Merhabalar sevgili birdilimmutluluk takipçileri....        Tabi hala siteyi takip eden birileri kaldıysa :))))        Biliyorum bu sefer ki ihmalim biraz fazla oldu....Neredeyse 7 ay önce Umreye giderken yazmışım son yazımı.Gittim geldim Elhamdülillah ama site aynı....Tabi uzun zamandır bloğumu güncelleyemeyişimin kendimce haklı sebepleri var, bunlardan bazıları internet bağlantımızdaki sorun (düzeldi şükür ) ve blogcunun kullanımının bana göre zor olması ....Bunlar bir müddet beni bloğumdan soğuttu hatta bir ara en iyisi birdilimmutluluğu kapatayım dediğim zamanlar bile oldu ama ben bunları düşünürken çevremden bloğu niye güncellemiyorsun takib ediyoruz gibi cümleleri duyunca ve tabiki kıyamayınca kapatma kararımdan vazgeçtim.Ve  şu an bu satırları yazarken de bloğuma birşeyler yazmayı ne kadar özlemişim onu farkettim...Yazılacak , paylaşılacak o kadar çok şey birikti ki yavaş yavaş hepsini sizlerle paylaşacağım inşallah.     Gecikmeli de olsa hepinizin Ramazan ayı mübarek olsun....Rabbim bu güzel günlerden en iyi şekilde istifade edebilmemizi sağlasın ....   :)    En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle ; )


0 yorum: