Cumartesi günü adını çok duyduğum Eminönü'ndeki pasta malzemeleri satan yerleri gezme imkanım oldu. Sürekli diğer sitelerde malzemeleri Eminönü'nden aldıklarını yazıyorlardı. Tesadüf eseri kaybolarak biz de o sokakları bulduk. Dükkanlarda aklınıza gelebilecek her türlü malzeme var. Benim internette gördüğüm sadece profesyonellerin yaptığı ve ulaşabildiğini zannettiğim malzemeleri rahatça alabiliyorsunuz. Bir çok malzemenin fiyatı da uygun. Birde aldığınız bir takım malzemeleri sürekli kullanıyorsunuz. Bazı şeyleri almayı planlıyordum ama o kadar çeşit vardı ki bakarken neler alacağımı da unuttum.İhtiyacım olan bir kaç malzeme aldım inş. ilerleyen günlerde yaptığım şeylerle birlikte aldığım malzemeleri ve nasıl kullandığımı da paylaşacağım. Hasırcılar caddesi denilen yerde epeyce dükkan var. Alışveriş yapmadan önce gezip fiyat araştırması yapmakta fayda var. Şimdi benim alışveriş yaptığım dükkandan çektiğim bazı fotoğrafları paylaşmak istiyorum:

(fotoğraların üzerine tıklayıp büyük hallerini görebilirsiniz)










0 yorum: