Açılışa güzel, lezzetli bir pastanın yakışacağını düşündüm.Bu pastayı geçen haftalarda  gelen misafirlerim için yapmıştım.Çok beğenildi sizlere de denemenizi tavsiye ederim.
Malzemeler:3 katlı pastaban
                   1 konserve ananas
                  2 pkt. krem şanti 
                  1 pkt.labne peyniri
                  1,5 su bardağı süt (krem şanti için )
                  2 su bardağı süt (muhallebisi için )
                  4 kaşık un
                  4 kaşık şeker
                  1 pkt vanilya
Yapılışı:Ben ilk olarak pastabanları ananasın kendi suyuyla ıslattım,onlar suyu iyice içine çekerken bir taraftan pastamızın muhallebisini pişirdim.Bir tencereye 2 su br. sütü, 4 kaşık unu, vanilyayı ve 4 kaşık şekeri koydum.Bunları karıstırark güzelce pişirdim ocaktan alınca içine labne peynirini atıp blendırla güzelce çırptım.Mutfakta kendi halinde soğuyunca buzdolabına koydum.O buzdolabında beklerken 1,5 su br. sütle 2 pkt. kremşantiyi cırptım.Kremşantide buzdolabında bir müdet bekledikten sonra krem şantinin birkısmını pastanın üstüne kullanmak için ayırdım diğer yarısınıda hazırlamış olduğum muhallebinin içine ekleyip karıstırdım.Konserve ananası küçük küçük doğradım. Pastabanımızın altına ilk olarak muhallebiyi sürdüm ardından ananasları dizdim.Her katı bu şekilde yaptıktan sonra en üst katına muhallebinin ardından kremşantiyi güzelce yaydım üzerini ben bu şekilde süsüledim siz istediğiniz gibi yapabilirsiniz. Şimdiden afiyet olsun.  :)
*Tarifin bu kadar uzun yazılması sizi korkutmasın aslında yapımı cok kolay ve pratik yazıya dökünce uzuyor :) belki blog işine iyice alısırsam daha kısa bir şekilde yazarım.

0 yorum: