Yapımı kolay, yemesi ve sunumu güzel bu sağlıklı salatayı yemeklerin yanına yada çay davetlerinde yapıyordum.Bu şekilde sunumu sevgili arkadaşım http://cafeportakal.blogspot.com/ sitesinde görünce denemek istedim.Görüntü olarak çok güzel oldu.Ayrıca bu sayede sulanıp tabaktaki diğer lezzetlerin tadına karışmamış oldu.

Malzemeler: 1 kereviz - 1 elma - yoğurt - sarımsak -tuz -(tercihe göre dereotu ve ceviz)
Yapılışı: İlk olarak çukur bir kapta sarımsaklı yoğurdumuzu hazırlıyoruz.(kerevizlerin kararmaması için hemen içine atmamız lazım).Ardından kerevizi ve elmayı ister rendeleyip ister de benim gibi kolay ve hızlı bir yöntemle robottan çekip sarımsaklı yoğurtla karıştırıyoruz.Servis tabağına portakalı halka halka kesip üzerine kaşıkla salatadan koyup üzerini kereviz yaprağı ile süsülüyoruz.Afiyet Olsun...

(Ben portakalı oymadan kesip üzerine koydum fakat portakal ziyan oldu.Bence siz portakalı halka yaptıktan sonra içini çıkarın sadece yuvarlak kabuk kalsın çerçeve gibi.Böylece portakal ziyan olmamış olur)


0 yorum: